WRTSMDJKDÖOHDTP. del 1

Nervositet, spänning,  pinsamheter, skratt och kanske tårar.  ( speciellt om Kalmar vinner mot AIK på lördag. För då kommer jag skratta så mkt, att jag grinar)
Vad nu då? tänker ni. Jo, jag Wänne ska åka till Sthlm, för att hälsa på Olof och ha det trevligt. 
 
Och jag har tänkt försöka göra en slags resedagbok,  där jag uppdaterar er med allt som händer. Förhoppningsvis finner ni det intressant. Och att jag får uppleva massa skoj.
 
Så, logga in lite nu och då. För då får ni förhoppningsvis följa med på min resa. Som jag kallar för WRTSMDJKDÖOHDTP. Snabbt översatt till "Wännes resa till Stockholm mellanslag där jag kommer dricka öl och ha det trevligt punkt."
 
Så, hoppas ni får en trevlig läsning.  
Wänne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0