WRTSMDJKDÖOHDTP. del 4-5

På grund av lathet,  så har jag missat en dag. Och det var egentligen  inte pga lathet, utan av bakishet.  Men det är en kort historia, som jag kan dra nu. Det blev för mycket öl....
 
Fredagen spenderades precis som jag gillar.  Nämligen god mat och SoA.  Det enda jag skulle kunna ta bort, ja det är bakisheten.  Men sånt får man leva med. Som ni säkert förstår,  så blev det inte mycket gjort. Men såna dagar behövs också. Det skulle bara ha varit Alla älskar Raymond på tvn. För det är awesome! 
 
Lördag. Vad hände på lördagen? Jo, jag vaknade utan att vara bakis, och några SoA - avsnitt rikare.  Sen blev det en sväng in till stan,, för att luncha. Och efter det, så var det alltså dags, för att se AIK-Kalmar.  Det var en bra match, med bra stämning,  snygga mål och fin hyllning till Turina i den 27 minuten. Säga vad man vill om AIK, men dom kan skapa skön stämning.
 
Sen blev det god mat,  bestående av massa god kött och grönsaker.  Efter det, så såg vi mitt älskade Holland krossa Brasilien. Grattis till bronset Holland!
 
Summa sumarum,  2 rätt olika men sköna dagar. Men nog längtar man lite hem till Malå. Lugna, trygga Malå.
 
Just ja, höll ju på att glömma bort. Jag ska ju bli student i höst. Det känns väldigt spännande, men nödvändigt för mig själv. Och främst för den jag förhoppningsvis kommer bli. Det blir att plugga yh-utbildning trädgård i Umeå. 
 
Förhoppningsvis får ni följa med mig, på nya roliga äventyr, i en ny miljö. Men tills dess, så får ni ha det. 
 
Wännster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0