Finns det en bättre känsla?

Då sitter jag här, på min soffa en fredagkväll efter ännu en arbetsvecka. Och jag gör det jag absolut älskar att göra. Jag sitter i min morgonrock med en kopp kaffe i handen och några mackor medans jag spelar FM och ser en film (Nån som jag har sett. Så man inte missar allt för mycket. ) Det är livet mina vänner. Jag njuter helt enkelt. 
 
Och inte blir det sämre av att det snart är jul och man får vara med sina nära och kära. Livet leker just nu och det känns väldigt skönt. Speciellt eftersom jag har haft en liten dipp i mitt liv. Men tack vare stöd från nära och kära. Men även från människor som jag kanske inte har jättebra kontakt med. Så har vissa ord eller gester hjälpt mig otroligt mycket. Så tack till alla! Och tänk vad en liten gest eller en mening kan göra underverk. Tänk på det nästa gång. Var snälla med varandra. Det vinner vi på i längden. Men nu har jag tjatat klart. 
 
Jag har ju lovat att uppdatera bloggen varje vecka, och det ska jag hålla. Och jag har ju lovat att det ska komma lite fler recensioner på filmer mm. Och här kommer den första. 
 
Jag såg senaste ( sista? ) Paranormal Acvtivity igår. Eftersom jag gillar skräckisar och speciellt första Paranormal, var jag rätt sugen på den här. Visst filmerna har tappat i kvalitet, men jag har ändå gillat vissa saker med dom. Men den senaste Paranormal var inte bra. Den var inte bra alls. Den var rätt seg, inte speciellt skrämmande och man kände som inget för karaktärerna. Den var en rejäl besvikelse. Jag ger "Paranormal Activity : The Ghost dimension" 2 av 5 Wänne. Den duger en regnig kväll, då man verkligen, verkligen har slut idéer på andra filmer som man vill och kan se istället. 
 
Nä, nu ska jag fortsätta mitt FM-spelande och återgår till mitt kaffe. 
 
Om vi inte hörs, så ska ni ha en God Jul! 
 
Och jag hoppas vi ses på hotellet på Julagen!
 
Mvh/ Wännster!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul! /Erika Moeld

2015-12-18 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0