Julen är över. Ett nytt år närmar sig.

Så har man då avverkat julen. Den var lika trevlig som alltid. Med massa god mat, trevligt folk, fina presenter och glädje överallt. Jag älskar julen och jag längtar redan till nästa jul. Men det är ju ett tag bort...
 
Ett nytt år närmar sig. Och vad kommer att hända för mig 2016? Jag har en del planer som jag hoppas att jag kan utveckla till nåt fränt. Sen har jag redan bestämt mig för ett nyårslöfte. Jag ska aldrig dricka alkohol under 2016 (till att börja med. Det kan bli längre.) Jag trivs inte riktig med personen jag blir när jag är onykter. Och att ha ångest dagen efter (för nåt man mest troligt inte har gjort. Det gör inte saken bättre.) Så jag lovar här och nu att jag ska (försöka) att undvika alkohol under 2016. Det ska väl inte vara så jävla svårt?
 
Men nu har jag fått skriva av mig lite. Nu ska jag p-napa till South Park och sen njuta av en kopp kaffe. 
 
Men gott nytt år alla! Och vi hörs/ses 2016. Ett bättre år, ett nyktrare år. Ett år för Wänne
 
Mvh/ Johan Stenlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0