Då kan man titulera sig som farbror också.

Igår så spenderade jag dagen som jag brukar göra. Laga mat, fixa kaffe, diska och tvätta samt ta sig en stadig powernap. Okej, det är inte alltid jag tvättar och diskar men igår var jag extra duktig så då ville jag bara skryta upp mig själv. 
 
Efter min powernap blev det lite Football Manager. Jag hade just fått sparken (ovanligt nog) men jag fick ett nytt jobb rätt snabbt hos W.B.A. Man kan säga att livet lekte helt enkelt. Jag spelade FM och drack kaffe samtidigt som jag såg serier, me like. Jag kände direkt att det var en bra dag. Jag hade ju även fått tid hos en som ska behandla min ljumske som krånglar . Tjoho liksom!
 
Men så hände nåt ännu roligare. Nåt som överträffade allt jag hade upplevt under dagen. Jag blev nämligen farbror. Brother P och hans girl L fick nämligen en son igår. Så sjukt roligt och stort grattis till er!.
 
Trots att erat nya tillskott garanterat har större penis än mig, så ska jag inte låta avundsjukan ta över. Utan jag ska vara en bra farbror. Jag ska lära honom allt jag kan. Vilka serier som man ska se ( Alla älskar Raymond, GoT, South Park mm. ) , vilka filmer som är awesome ( 28 dagar senare och allt med zombies....typ) och vilka lag man ska hålla på ( Luleå, Coventry, Buffalo och Halmstad). 
 
Men välkommen till världen lilla parvel. Det ska bli sjukt roligt att få träffa dig och jag ska alltid stå vid din sida. Precis som jag gör med mina andra syskonbarn. Ni är sjukt viktiga i mitt liv och jag kommer alltid att älskar er och ni vet att jag alltid finns hos er. 
 
Stort grattis än en gång till Brother P och L.
 
Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack farbror Johan!

2015-07-09 @ 20:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0