Lite tankar.

Tjolahopp!
 
Efter att jag har bestämt för att göra en liten nystar med min blogg, då passar det sig att berätta lite vad som har hänt i mitt liv. Förutom att min hyperhidros är under kontroll, stamningen är min hårdaste kamp och självförtroendet varierar. Men det är inget nytt. 
 
Jag har fått fast anställning på ett jobb där jag trivs oerhört bra. Grymma arbetskamrater, roliga uppgifter och bra arbetstider. Det gör att jag redan nu längtar tillbaka till mitt jobb, trots att jag har kvar en vecka av semestern. Det tyder väl på att jag trivs med mitt jobb. Så alla arbetskamrater och chef. Ni är underbara och jag är så glad att jag får jobba med er. Ingen nämnd, ingen glömd. 
 
En annan positiv sak med mitt jobb är att jag är en av två arbetsledare. Det stärker mig så otroligt mycket att man har blivit tilldelad den befattningen (säger man så?. Jag gör det nu, för jag är ju trots allt 31 år). Men jag är så stolt och lycklig.
 
Fotbollen går helt ok för Malå. Tyvärr för egen del, har säsongen kantats av skadebekymmer. Ryggen har börjat ge vika. Men förhoppningsvis får jag en tid i Umeå inom en snar framtid, så jag får kolla upp den. Jag lider av skulios och jag är rätt säker på att det är den som spökar. Dock har jag hunnit med 1 mål den här säsongen. Det är ett mer än vad jag gjorde förra året. Men förra året mötte jag Neuer en match och sen vart jag punktmarkerad av minst 8 st varje match. Kändes det som iallafall. Tror dock kanske att det inte var så...
 
Nä, nu har ni fått en liten uppdatering. Nu ska jag göra som Al Bundy. Sätta mig i soffan, handen nere i byxan och se på tv. 
 
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0