Fortfarande obesegrad.

Tjolahopp!!
 
Jag har fortfarande lyckats undvika godis/chips samt dragit ner på läsk, det går mycket bättre än vad jag hade väntat mig att det skulle göra. Jag trodde att jag skulle vara skakig, klättra på väggarna och vara helt galen, men tydligen har jag nån slags kraft inom mig som gör att jag kanske lyckas med mitt nyårslöfte. "The force is in me" som dom säger i nån töntig filmserie...
 
Träningen går också rätt bra, där jag inte har vaknat upp av smärta på nätterna samt att jag har haft så ont att jag inte kan träna. Fortsätter det såhär då kommer ni få se Wänne Demichelis i sommar, med nya fotbollsskor och en hyfsat aktiv (så länge solen håller sig undan) forward (hoppas jag får spela forward i sommar, men jag är ju assisterande coach så det borde funka va?). Men det känns oerhört skönt att jag kan vara aktiv och hålla igång för fotbollen är en sån oerhört viktig del i mitt liv. En liten notis innan jag avslutar snacket om fotboll, Coventry slog ut Stoke i FA-cupen och Stokes coach fick kicken efter det. Det är ändå lite humor, för Coventry är ju sämst!
 
Två korta men intensiva filmrecensioner. Jag har sett Wind River med min lilla movieclub. Det var en riktigt bra rulle där Jeremy Renner hade stuga och Elizabet Olsen gjorde inte heller bort sig. 4 av 5 Wänne
 
Såg Valerian and the city of a thousand planets idag. Den var sådär. Fånig, hoppig och rätt bleka skådespelarinsatser från Dane DeHaan och Cara Delavingne. Dock var den oerhört snyggt gjord och rätt bra tempo, så den funkar om man är sjuk eller bakis. Sen var Ethan Hawke med en kort stund och det är alltid ett plus. 2 av 5 Wänne.
 
 
Fick en tråkig nyhet idag, jag fck veta att en kär vän har gått bort. En vän som har lärt mig mycket och även gett mig massa fina minnen. Han var en vän som jag gillade otroligt mycket och jag kommer aldrig att glömma honom. Vila i frid, käre kompis. Du är oerhört saknad.
 
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0